.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آبرسانی 70 درصد روستاهای مازندران

معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: 73 درصد تامین آب روستاهای مازندران در سه سال گذشته عملیاتی شده است.

به گزارش شمال نيوز به نقل از مهر، سید عیسی هاشمی حیدری در جلسه شورای اداری بهشهر در روستای بیشه بنه بخش یانه سربهشهر، افزود: کل اعتبارات آب روستایی در 12 سال گذشته، 126 میلیارد تومان بوده است که 81 درصد آن یعنی 102 میلیارد تومان آن محقق شده است.

وی ادامه داد: از این مقدار 93 میلیارد تومان یعنی 73 درصد کل اعتبارات 12 سال اخیر، درچهار سال اخیر و در دولت نهم اتفاق افتاده است.

معاون عمرانی استاندار مازندران، همچنین در خصوص فعالیت آب و فاضلاب روستایی در بخش یانه سر بهشهر خاطر نشان کرد: فعالیت آب و فاضلاب روستایی در بخش یانه سر بهشهرچشمگیر و قابل توجه بوده است.

هاشمی، مهمترین مسئله در توسعه زیر ساخت های استان مازندران را تکمیل و اجرای شبکه راه های مواصلاتی عنوان کرد.

وی اظهار داشت: با مطاله ظرفیت های راه در مازندران، در دور دوم سفر ریاست جمهوری 23 مصوبه داشته که برای تکمیل و اجرای آن به بیش از 50 هزار میلیارد تومان اعتبار نیازمندیم.

هاشمی از جمله طرح های بزرگ مصوبات سفر را احداث خط آهن شرق به غرب استان که از اردبیل تا مشهد را شامل خواهد شد و توجیه مناسب اقتصادی در حمل و نقل مسافر و بار با توجه به ظرفیت های صنعتی مازندران است.

وی همچنین بزرگراه سراسری شرق به غرب استان را از پروژه های بزرگ دیگری عنوان کرد که موجب رونق اقتصاد مازندران خواهد شد.

هاشمی با اشاره به ظرفیت های مناسب صنعتی در بندر امیر آباد بهشهر خاطر نشان کرد: این بندر سالانه بیش از یک میلیون تن واردات و صادرات دارد که باید به 5 میلیون تن در سال برسد و بندر نوشهر و فریدنکنار نیز به همین منوال باید در استفاده از ظرفیتها، کوشش نمایند.

معاون عمرانی استاندار مازندران در ادامه توسعه پذیری روستاها را در گرو استفاده از بخش خصوصی در منطقه دانست و ادامه داد: دولت در همه بخش های خدمات رسانی نمی تواند وارد شود و تنها می تواند زیر ساخت های توسعه را آسان نماید.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.061 seconds.